A importância das mídias sociais para empresas
Main Article Content
Abstract
This study addresses the impact of social media on companies, especially when it comes to the importance of using social media
as a tool for communication with consumers. Furthermore, it discusses the right of company and the eventual civil liability of consumers and Internet providers in case of unlawful posts in the social media.
Downloads
Article Details

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
References
Aqui estão as referências formatadas como solicitado:
Grinover, Ada Pcllegrini. Código brasileiro de Defesa do Consumidor comentado pelos autores do Anteprojeto. 10. ed. São Paulo: Forense, 2011. vol. 1.
Leonardi, Mareei. Responsabilidade civil dos provedores de serviços de Internet, 2005. Disponível em: [http://ieonardi.adv.br/wp-conient/uploads/2011/04/ inlrcpsi.pdf].
Leonardi, Mareei. . Internet e regulação: o bom exemplo do marco civil da Internet. Revista do Advogado. n. 115. ano XXXII. São Paulo: Associação dos /Ydvogados de São Paulo, abr. 2012.
Marques, Claudia Lima. Contratos no Código de Defesa do Consumidor. O novo regime das relações contratuais. 6. cd. São Paulo: Ed. RT, 2011.
Monty, Scoll. Entrevista. Revista Exame. São Paulo: Abril, mar. 2013.
Pinheiro, Patrícia Pcck. Direito digital aplicado. São Paulo: Intelligence, 2012.
Sroco, Rui. Tratado de responsabilidade civil. Doutrina cjurisprudência. 7. ed. São Paulo: Ed. RT, 2007.